tiistai 15. tammikuuta 2013

Viivästynyt uudistus + muuta!

On taas blogin päivittely jäänyt vähemmälle... Nyt sain kuitenkin valmiiksi itse tehemäni bannerin, en kuitenkaan ole siihen tyytyväinen. Kuvat mössääntyneet jne. Olisko jollain haluja tehdä mulle banneria tai antaa neuvoa, missä muodossa banneri tallennetaan jotta se ei mössääntyisi? Oonalta pitäisi ilmeisesti olla tulossa minulle banneri, mutta onko teillä muilla jotakin vaihto ehdotuksia?





En myöskään saanut blogin taustaa vaihdettua joten mennään tällä nyt, en tiedä mikä mättää... Kertokaa mielipiteenne blogista, niin sisällöstä kuin ulkoasustakin niin koitan muuttaa blogia kommenttien avulla! Ilman niitä se on hankalaa.

Kodan kanssa olen nyt vaan lenkkeillyt ja harjotellut temppuja. Ollaan myös mökkeilty ja siitä kuvia tässä postauksessa. Yritin ilmoittautua agilityn pentu/alkeiskurssille mutta olin, yllättävää kyllä, myöhässä ja paikat olivat kaikki jo täynnä. Keväämmällä, tai ensikuussa, en ole varma, pitäisi alkaa uusi ryhmä niin pitääkin olla hereillä ettei sekin mene sivusuun!

Olin myös kirjurinluodossa lenkkeilemässä kaverini ja hänen koiransa Nemon kanssa. Koirat sai juoksennella irtikin ja kummallakin tuntui olevan hauskaa ja virtaa oli! Veilä kun mentiin sisälle, koirat juoksivat ympäri taloa... :D Kodan pitäisi kyllä päästä useammin riehumaan kaverin kanssa tai koirapuistoon muttamutta... Koulu vie niin paljon aikaa, ja jos ohjaan jumppaa maanantaisin, ti-pe olen tallilla ja la-su ollaan yleensä mökillä. Yleensä la-su kuitenkin päästään puitoilemaan jos ei mennä mökille, se kuitenkin riippuu paljon säästä, muutenkin ilmasta ja viikosta yleensäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti